of course i did

Hej, jag heter My och har panik. Jag köper blommer till mig själv och glömmer bort skolarbeten. Jag engagerar mig i förmycket och försummar skolarbeten.

Hej My!
Nu tänker jag lägga mig i sängen och läsa lite i min kursbok. Jag vill inte kugga på duggan så det är väl dags att sätta sig ner. Imorgon har jag och Anastacia planerat in en plugg-dejt hemma hos mig. Té i mängder, ljus, hon och jag och fesseden + labbrapport. Det är romantik på hög nivå. Det är mer romantik än vad jag har fått det senaste halvåret. Haha, nej nu ska vi inte vara sån. Mamma säger att det är fult att ljuga. 

Nu ska jag sluta förtränga min skolbok som ligger uppslagen på helt fel sida, så långt bort ifrån mig som den kan komma. Den vill lika lite som jag hamna i mina händer. Jag bara undrar lite över vad som hände med disciplin och sund livsstil. Det tåls att tänka på (igen!). Det är onekligen inte lätt att leva i ensamhet, haha. Shit...Sen vill jag bara tillägga att jag knappast tror att min engagemang är hälsosamt, men det är roligt så det får stanna!

HEJDÅ ÄLSKLINGAR. Nu ska jag sluta klaga och sen ska jag ska visa en bild på mitt otroligt fina fönster. Med blommor som jag själv har köpt, ja jag är stolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0