Lund

Shit vilken underbar stad Lund är! Jag har haft det hur bra som helst under helgen och träffat riktigt trevliga människor. Mötet gick bra och jag har så gott som skrivit klart protokollet. Nu gäller det bara att finslipa! Haha. Tyvärr har det inte blivit mycket till plugg men det är en smäll som jag är villig att ta! Det finns alltid omduggor! Jag har trots allt hela morgondagen på mig att lära mig allt som jag behöver kunna, haha. Om jag har tid och ork imorgon så kan jag kanske berätta lite mer om vad som hände i lund. Vi får la se!

Men nu tänker jag slå på idol och hoppa i säng! Jag är riktigt trött efter helgen och speciellt tågresan. Det spårade ur där på slutet, min trötthet tog över och ni vet ju alla hur det brukar sluta. Skratt så att tårarna rinner och en allmän känsla av idioti! Tyvärr har jag inge bilder från helgen, förutom en på Joel när han sitter på stan och ser miserabel ut.
Sovgott,
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Dumlan

lund= skåningar är härliga :D

lätt att jag ska flytta ner i landet när jag blir stor , eller ja får möjlighet till det.

vi får ta och bestämma någon helg, då vi kan ses !

<3

2010-11-15 @ 08:55:52
URL: http://pankaron.blogg.se/
Postat av: Vince

Sv: Tack så mycket, kul att du gillar det jag skriver! :)

2010-11-15 @ 09:35:43
URL: http://diarybyvince.se
Postat av: Vince

Sv: och det är klart att du ska få en inbjudan till Campadre! :) Jag mailar en till dig :)

2010-11-15 @ 09:54:33
URL: http://diarybyvince.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0