I'll always pull together



Gammal bild igen. 

Nu tänkte jag försöka sova och samla mig lite. Det är trots allt en dag imorgon också och jag kan inte sitta här tycka allt jag tycker. Time to shape up. Jag tog mig friheten att trösta mig lite med en halv pizza och lite fanta. Det var inte alls lika gott som jag hade hoppats på. Det betyder då att jag har något att äta till lunch imorgon. Jag har även sovmorgon, tack och lov. Just nu är jag inte kapabel till att kliva upp innan åtta. Det går bara inte. 

Sen kan jag faktiskt ta och meddela lite om tre bra saker som har hänt idag:
1. Jag klarade duggan mot min förvåning. Även fast jag tyckte att den var lätt så trodde jag aldrig att jag skulle ha klarat den med tanke på att jag inte alls pluggade. Att läsa igenom EN föreläsning är inte vad jag kallar att plugga... Och det var en föreläsning som jag inte var på (tror jag). Men jag är riktigt glad över att jag slipper göra omdugga och nu måste jag verkligen försöka fokusera på dugga 2. Den vill jag verkligen inte ha omdugga på och alla äldrakursare säger att det är duggan från helvete, precis som den här kursen.

2. Jag blev klar med labbrapporten som skulle in idag. Även om vi skickade in den 25 minuter försent så tror jag att det är lugnt. Jag känner mig nöjd, lite osäker över diskussionen som vi slängde ihop på 30 min i ren panik, men det kan nog gå! 

3. Jag överlevde dagens labb utan några frätskador eller cancer. Jag har till och med börjat pilla lite på labbrapporten. Med tanke på att jag har en labbrapport nästa vecka också vill jag bara bli av med den. 

Nu blev det sådär tråkigt igen. Summan av kardemumman är i alla fall att jag rycker upp mig. Och tack för att ni bryr er ♥ Det gör mig den där lilla extra styrkan som jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0