I want to make you feel beautiful

Jag är så trött nu att det inte ens är roligt att tänka tanken på att jag har skola imorgon eller labb på onsdag. Jag förstår inte hur dom tänkte när dom bestämde sig för att sätta två labbar (läs två irriterande labrapporter) på en vecka. Hur tänkte dom att vi skulle hinna med tanke på duggorna?


Jag längtar faktiskt till Gävle, hör och häpna. Det ska bli skönt med lite avskildhet från allt här i Stockholm. Jag hoppas för allt i världen att jag inte har dugga på måndagen för då skulle jag verkligen kunna slappna av och äta riktigt god mat! Nu ska jag ta en lång och varm duscha sen ska jag lägga mig i sängen och inte kliva upp förens jag blir tvingad. Kanske lite mer labbskrivande, men sen! 


Kommentarer
Postat av: Mandi

Haha, förstår vad du menar bara du lägger upp den bilden ;))))))

2010-11-02 @ 19:20:28
URL: http://supermandie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0