en välförtjänad slappdag



Idag är det en riktig slappdag (vilket ni kan se på bilden). Jag mådde inte alls bra inatt och har till min förskräckelse upptäckt exakt hur känslig mot laktos jag verkligen är. Jag sitter framför tv:n och myser med Gizmo, väntar på att mamma ska komma hem och göra mat. Sen blir det idol och efter det blir det till att klä på sig ordentligt och åka ner till skolan och börja bygga på bocken. Det ska bli skitkul att träffa alla igen (även om jag kanske hellre skulle sova). Det blir en lugn  kväll, huvudet hänger inte riktigt med i svängarna annars, haha.

Men jag har tydligen en labbrapport som ska in på måndag (helst idag) och jag har inte ens börjar så jag antar att det är lika bra att sätta igång. Jag kommer ju inte ha tid att göra något på söndag. Men vi hörs sen. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0