Ain't that mister, mister

Vilken dag! Jag har försovit mig, stressat (eller ja, så pass mycket som jag kan stressa) och skrivit på rapporten. Jag känner mig otroligt glad idag och jag har verkligen ingen aning om varför, det känns som att alla pusselbitar äntligen är på plats! 

Imorgon är det gala i globen som gäller. Haha, det är lika roligt varje gång någon frågar ''Är det fest på torsdag?''
''Jajamensan!!'', ''jaha! vart då?'' var av man svarar ''Globen, såklart?'' och tillbaka får man inget mer än ett ''jaha...'' och sen tystnad. Haha. 

Juste! Jag lyckades omdirigera min live-mail till mitt gmail. Det tog mig bara cirka 2 timmar och väldigt mycket eftertanke, but i made it. Jag tycker att ni kan skita i att kommentera den delen, vi vet redan hur pass oteknisk jag är! 

Men nu ska jag sätta mig och njuta av lite musik och skriva en fantastisk labbrapport. Nu jäklar gäller det. Pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0