Tom Hanks

Jag är helt slut i mitt huvud. Jag vill helst inte ens sitta vid datorn längre men jag måste bli klar med religionen som ska in i morgon. Usch, avskyr att sitta och skriva med världens huvudvärk. Nåja, det löser sig!

Jag har precis kollat på You've got mail på ettan. Jag tycker den filmen är så himla mysig. Tom Hanks är en sådan underbar skådespelare så det är helt fantastiskt. Han är så lugn och sansad och hans röst! Filmen hade premiär 1998 i alla fall. Dom äldre filmerna är oftast de bättre, åtminstone när det kommer till kärleksfilmer!

Nu ska jag nog ta och titta lite på Änglar och Demoner. Jag tror att jag har fastnat i ett Tom Hanks träsk! Bedårande. Har ni inte sett hans filmer så gör det (vem har inte sett dem egentligen?). Forrest Gump, You've got mail, Den gröna milen osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0