Time for school.

Imorgon mina damer och herrar, unga och gamla, ska något ske. Något som allt för sällan sker. Jag ska gå i skolan. Åh denna chock! Jag går inte i skolan, jag må vara inskriven där men jag går inte. Det har sina anledningar faktiskt. Nu är det inte som så många tror ''buhu, stackars lilla My orkar inte med skolan'' eller ''buhu stackars lilla My trivs inte i klassen''. Jag älskar faktiskt min klass, okej nu kanske jag ljög lite. Men jag tycker om mina klassompisar väldigt mycket! Jag tycker faktiskt om att gå i skolan, haha. 


Men som sagt imorgon ska jag till kuratorn, lektioner, prata med min mentor och förklara läget för honom. Har inte haft möjligheten att göra det än, sen blir det nog en tripp på stan i min ensamhet och kolla på skor till studenten! Jag har hittat ett par högklackade för 450kr, det var inte så jättefarligt faktiskt. Och jag blev helt kär i dem, direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0