Surrealistiskt

Det är farligt att äta. Jag tappade totalt mitt pluggsug tillsammans med huvudvärken och utmattningen som kom smygandes. Så istället för att läsa på fysiken (vilket jag verkligen borde göra för jag kan ingenting) så sitter jag här framför datorn och kollar på Sex and the City samt Ugly Betty på femman. Ångest. Imorgon är den ångesten över i alla fall, då börjar all annan haha :D 

Tror faktiskt att jag ska ta och göra en annan skoluppgift, måla! På bilden fick vi som uppgift att rita en surrealistisk bild och jag tror att jag är på god väg. Halshuggen kvinnan i en tvångströjsliknande klänning. Helt sjukt men jag tog verkligen ut svängarna på den här uppgiften. Vill hon ha surrealistisk ska hon få surrealistisk! Är dock väldigt missnöjd med busken. Funderar på att på något vis få bort den och göra en gammal klocka i Alice in wounderland- stuket! Hm...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0