straffad

Okej det här har varit en hemsk dag!

  1. Jag tappade ett glas fullt med päronsoda mitt på mitt golv. Glassplitter överallt! Päronsoda överallt!
  2. Jag fick glasflisor i handen.
  3. När jag hade torkat upp all skit så har datorn dött!
  4. Därmed det jag hade skrivit på psykologin. Men det löste sig.
  5. Nu har det något fel på mitt ljudkort och jag kan inte lyssna på musik eller kolla på SATC.
  6. Jag har fått två myggbett.
that's about it. Haha, jag borde vara sur men just nu är jag förtrött! Usch, hoppas morgondagen blir bättre. Det tror jag nog. Sovmorgon i skolan (egentligen psykologi, men aldrig att jag tänker ha håltimme i flera timmar och sitta ensam i skolan). Så jag börjar 12.35, sweet! Då har jag 30 minuters lektion ungefär sen ska jag till Aulan och lyssna på min å så underbara rektor och studentkommittén. Vi ska få veta vad som händer den sista veckan! Riktigt spännande. Sen ska jag hem till Sandra och måla, därefter blir det party då en gammal barndomskompis fyller 19, wowow. Kul! Nu ska jag bara leta reda på ett linne som inte har päronsoda över hela sig så jag har något att ha på mig imorgon. Förlåt för att jag är så bitter.

Jag hoppas att det blir soligt imorgon så min serotonin-halt i kroppen kan öka lite (då ska jag sola precis så som gizmo gör på bilden). Du, nu har jag gått på natur för länge!  Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0