Sleepy

Nu är jag hemma efter en väldigt lyckad dag i skolan. Riktigt kul att träffa alla igen. speciellt när alla är på så bra humör. Vår lärare i samhällskunskap var sjuk så vi hade inte dom lektionerna idag. Detta innebar att vi slutade fem över två! Skönt med en relativt tidiga dag i alla fall. 

Efter skola drog vi ihop ett gäng och stack till donken och tog en cheesburgare, nom. Det var trevligt att sitta där och prata med alla. Det händer ju inte så ofta! Märks att studenten och sommaren är på ingång, alla är lite extra glada! När nästan alla hade åkt hem så drog jag med mig Elin och Adde till Eurosko och kollade lite på studentskor. Lite vardagsmys sådär.

Nu funderar jag på att lägga mig och sova en timme eller så för att sen plugga lite biologi till provet imorgon. Jag kan verkligen ingenting men skulle jag försöka plugga nu skulle det bara leda till kaos med stort k. En lite tupplur är nog perfekt ska ni se. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0