Skolan tar kål på mig

Hello my friends! Mår betydligt bättre idag tror jag, ligger fortfarande i sängen trots att klockan är tjugo i två. Det är illa! Ska ta och hoppa i ett par mjukisbyxor och bege mig ut till kylskåpet och leta efter mat! Sen behöver jag nog plugga. Jag har biologiprov (som jag inte gjorde på avsatt tid), ett tal, samhällsprov, fysikprov, psykologiuppsats och matte... Jag är en död kvinna de kommande veckorna. Det värsta är att alla tre prov ska göras nästa vecka, visst är det underbart? 

Jag får skylla mig själv som har satt mig i den här situationen. Skärpning framöver, på riktigt. Med vissa undantag så klart. T.ex möten och så vidare! Nu ska jag leta efter frukost, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0