Skolan finns alltid med.

Jag tror närmare bestämt att jag fortfarande är bakfull. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men nog ska jag försöka förneka det och ta tag i lite skolarbeten. Uhh, på tal om smärta. Mina leder, mina arma leder. Jag kom mer eller mindre upp ur sängen och kunde knappt gå till köket och sätta mig ned. Nåja. 

Jag har ju nationellt prov i fysik nu på onsdag och jag har inte ens öppnat boken. Nu är jag lagom arg över mig själv men nu förnekar vi det ett tag. Måste ta tag i det här. Dock är det så mycket så jag vet inte riktigt vart jag ska börja! Vi hörs lite senare sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra här med :D

2010-05-17 @ 13:47:39
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0