Religion är inte riktigt min grej.

Jag har totalt fastnat i min uppsats om Opus Dei. Egentligen har jag nog inte ens kommit igång. En och en halv sida har jag fått ihop hittills. Den är 1½ sida ren fakta, årtal, datum och namn. Arbetet ska vara ca 3 sidor, så på en vecka har jag skrivit hälften. Men jag kan inte öppna mitt sinne tillräckligt mycket för att se vad som fattas och vad jag borde redigera. Förstår ni hur jag menar? Jag funderar på att låta den del som är kvar bara bestå utav en diskussion. 

Jag avskyr när jag fastnar så här, eller inte kommer igång. Jag vill verkligen inte lämna in ett arbete som jag inte är nöjd med! Och det ska vara klart på torsdag så jag har kanske inget val. Önska mig lycka till vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0