Nattmat

Kallt vatten, en skål med nudlar. Nattmat. Allt jag behöver, en inblick i mitt framtida liv, i like it. Något ogillar är illamåendet och huvudvärken. Jag vet precis vart det kommer leda. Självsvält. Allt för att må bra igen. Mina matvanor ser ut som en sinus-kurva. Men skitsamma! Vi tar maten som den kommer.

Som resten av Sverige så är jag ledig imorgon och på fredag. Egentligen har jag varit ledig hela trean skulle jag vilja påstå. Men det är skönt. Jag ska plugga, matte tror jag. Sen biologi, sen fysik, sen mer matte. Jag ska plugga och gråta. Jag ska skriva psykologi också.

Depressioner, ångest, anorexia och något mer. Det är bara att välja och vraka. Jag känner igen mig i allt. Kanske inte i anorexian, men lite. Nåja. Ett arbete i taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0