Mors dag

Det är inte bara mors dag utan även Anders mammas födelsedag. Det är med andra ord många dagar idag. Så grattis alla mammor! Till min mor köpte jag ett par örhängen i äkta silver med en sten i. Lite droppformade. Enligt mig var dom väldigt fina och jag tror att moder min uppskattade hela present idén då hon nästan började gråta. Jag har nämligen aldrig varit mycket för presenter på såna här dagar, en ros kan det väl bli men sällan mer än så.  

Det hela firades i alla fall med en stor middag som sträckte sig över två timmar eller så. Grillad karré (stavas det så?) med potatis, sallad och ett knyte med fetaost, körsbärstomater och tabasco och timjan. Det är så grymt gott! Efter det bjöds det på morotskaka och kaffe.  

Som vanligt i min familj så är det ju något som inte står rätt till oavsett situation. Denna gång var det Anders som stod för det. (Du sa själv att bilderna skulle hamna på bloggen så klaga inte! Haha). Kaffe ska inte drickas normalt, det ska drickas på fat. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0