Morgondagen

Nu tänker jag krypa ner under täcket. Jag känner på mig att morgondagen kommer börja med frustration, besvikelse och sen ilska. Det är nämligen så att vi ska få tillbaka våra nationella prov i fysik och det känns inte så stabilt. Sen ska jag träffa kuratorn och prata om mitt å så svåra liv (haha förlåt). Efter det ska jag få tillbaka biologiprovet som jag skrev igår! Och sen, efter några timmar ska jag på bio med några utav de finaste människorna jag känner ♥


Jag är så himla glad över att jag valde att inte gå på studentbalen. Egentligen var det tänkt att några till från klassen som inte heller skulle gå skulle träffas och grilla eller något liknande, men vissa ska bort och andra är helt enkelt upptagna. Det ska bli så kul! Haha, jag känner mig som en treårig på julafton. Om jag har uppfattat det rätt så blir det kanske en drink efter och bara det låter ju roligt. 

På lördag verkar det som att jag ska till Rack N' Roll och kolla på kompisar kompisar som spelar. Det kan nog vara trevligt det också, men vi får se hur det blir med den saken. Jag kanske har andra planer, men inga som är värda att nämnas här! 

Sov gott, jag ska försöka klämma in ett blogg inlägg eller två imorgon. Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0