Mer skola, förlåt

Klockan är innan tolv och jag har redan hunnit läsa så länge vi båda andas, vilket var det första jag gjorde när jag vaknade samt skriva klart mitt PM. Nu är det frukost och biologi som står på agendan. Jag borde kanske klä på mig också, jag vet inte hur smickrande det skulle vara att komma till skolan inlindad i ett täcke (även om det skulle vara gudomligt skönt!). 

Jag hoppas att ni håller tummarna för mig under provet. Det känns relativt bra faktiskt eftersom jag har läst på under en liten längre tid. Det som är jobbigast är att veta
vad
man ska kunna och hur mycket utav det man ska kunna. Dum som jag är har jag dock inte läst på mina stenciler. Kanske hinner göra det senare, men nu blir det frukost. Och så håller vi tummarna för att min älskling klarar sin redovisning om en kort stund! (Det kommer gå galant min vän).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0