Jag kanske inte kan men Linn vet hur man gör

Jag är dålig på att smygäta. Det är lika bra att jag meddelar hela världen det. Igår tjuvade jag till mig några kakor i en plastpåse. Ni vet såna som ser ut som ballerina-kakor fast med hallonsylt i? Jag tog med mig påsen från köket och gick in på toaletten för att tvätta ansiktet. Satte mig därefter i sängen och bara tog det lugnt. Flera timmar senare kommer mamma in i rummet:

''Varför ligger det kakor i en påse inne på toaletten för?!''
''ehehehehhehe, jag skulle smyg äta...''

Jag får tillbaka påsen och märker att det är en kaka mindre än vad det var när jag lämnade den på toaletten. Då visar det sig att Linn har glupsat i sig en. haha, sjukt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Singoalla :)

2010-05-20 @ 22:31:25
URL: http://villaskrolycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0