Helt utmattad

Jag är trött, utmattad. Jag har haft en riktigt bra dag idag om man bortser från vissa händelser. Jag har städat, på riktigt. Dammat av gitarren och basen, lyft ut allt under sängen och dammsugit, verkligen städat. Dock har jag inte tagit ut dammsugare och dammvattnet. Jag fick bråttom ner till NF. Jag anlände si sådär 50 minuter efter avsatt tid. Men jag hade egentlige inte tänkt gå. Det var tråkigt, blev trevligt och sen jättetrevligt. Många skratt senare skjutsade Adde hem mig och min cykel. 

Nu en kopp te senare ligger jag i sängen och ska sova, åtminstone kolla på film. Jag har tydligen en tripp till valbo som väntar imorgon. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0