Hälsocentralen

Jag glömde säga att jag pratade med min doktor på hälsocentralen för ca en halvtimme sedan. Det vad inte alls nå problem att få en tid inbokad. Jag förstår inte vad dem i receptionen håller på med. Varje gång jag har ringt så har dom sagt till mig att min dr. inte har några lediga tider och att jag ska uppsöka en gymnast. Till slut fick både jag och Anders nog så han åkte ner dit när han jobbade och mer eller mindre krävde att jag skulle få en telefontid med min doktor.

Jag pratade kanske med honom i fem till tio minuter och han frågade om jag kunde komma nästa onsdag. Så förhoppningsvis kan vi få bukt på leder, utslag och bortdomningar nu! Men man ska inte ropa hej innan man är över bäcken. 

Nu ska jag ta lite frukost, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0