Ett nytt kapitel

Det är dags att gå vidare och utvecklas på nya sätt. Jag har skrattat, gråtigt, skrikigt och varit totalt tom när jag har skrivit inlägg. Bloggen har handlat mycket om mig och allt som har hänt runt omkring mig. Jag har sällan dragit mig för att ta upp diskussioner eller ifrågasätta beteenden och det kommer jag inte göra nu heller. En del utav mig kände att det verkligen var dags att låta det förgångna inte vara mer än bara minnen i mitt inre och en annan del vill låta allt vara kvar. Det är den sistnämnda delen som är lite starkare just nu, men trots det beslutade jag mig för att ta bort allt från bloggen och spara det i ett dokument. Nu börjar vi om, på ruta ett. 

Bloggen kommer bli mitt andrum, mitt egna ställe att skriva av mig oavsett vad det handlar om. Många inlägg kommer säkerligen vara värdelösa medan andra kommer vara djupa. Dom kommer vara plågsamma, gläjedyllda eller bara ilskna. Det kommer vara precis vad jag vill att det ska vara. Jag älskar att skriva ner mina känslor på ett papper (i detta fall på datorn) och bearbeta allt som händer. Bloggen kommer inte handla om provocation eller att locka till sig läsare, utan den kommer handla om mig och mitt liv. 

Nu blev det ett långt inlägg, men en ny början. Hoppas att ni kommer stanna kvar och läsa mer utav det jag har att dela med mig av. Det kommer snart ett inlägg som beskriver alla kategorier osv. Puss på er så länge.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men My, sidan efterfrågar användarnamn och lösenord? Hur ska jag göra då? Eller är det så att du väljer ut dem som får läsa allt? Jag kan nämligen inte se hela sidan som den ser ut nu...



kram kram

2010-05-04 @ 08:45:29
URL: http://villaskrolycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0