En solig dag

Gud vilken skön dag det har varit idag. Det började med att jag fick MVG på mitt tal (vilket är första gången, jag slutar på topp!) och därmed MVG i hela kursen. Sen gick jag och Adde in till nian och tog en smootihe och den var helt sjukt god. Efter det begav jag mig till boulongen där jag satt och solade nån timme och sen vidare mot ett solarium. Nu sitter jag här hemma och klockan är bara kvart i fyra. Jag funderar på att vika in min tvätt, hela fåtöljen är full. 

Hur har eran dag varit då?


Kommentarer
Postat av: A

Min dag har också varit bra. Först bedrev jag väckningsservice på morgonen, sen nu under em har jag varit på olika handelsträdgårdar med min mamma och inhandlat blommer till altanen. Just ja, köpt kycklingspett till studenter och NF:are.

2010-05-31 @ 16:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0