En konstig dröm

Nu tänker jag lägga mig ner och läsa på talet lite extra och sen sova. Ska bli så enormt skönt! Jag sov så himla oroligt i natt och hade verkligen världens sjukaste dröm! Okej, kanske inte världens sjukaste, men sjuk var den i alla fall. Det handlade om några från min klass:

Jennifer och en annan tjej (som tydligen inte tycker om mig i verkligheten) var bästa kompisar och satt och skrattade och totalt mobbade ut mig. Klassen skulle åka buss någonstans och man fick bara betala med kort eller med en teckning. Jag och Jacob hade inget kort med oss så vi skulle betala med en varsin teckning. Men min var alldeles för ful så jag fick inte åka buss och både jag och Jacob blev avkastad i sandviken. Hela klassen följde med oss efter vi hade blivit avslängda från bussen. Sen gick vi över en parkering till ett bibliotek där alla karaktärer från serien Beverly Hills, 90210 befann sig. Helt plötsligt blir jag jagad av en kille med pistol som hotar att skjuta mig. Jag dyker ner bakom en lånedisk och försöker gömma mig. Då kommer David (från serien) och ska rädda mig. Han blir sjukten och dör med sitt huvud i mina händer. Helt plötsligt är vi på en restaurang och äter. Så jäkla störd dröm!

Vart kommer Beverly Hills ifrån liksom? Så sjukt. Så jag har bara legat och vridit mig hela natten och legat i så konstiga ställningar att jag vaknade för att det gjorde ont. Jag var så slut idag att jag faktiskt sov middag! Som en bäbis somnade jag innan maten serverades. Det var grejer det!

Men som sagt, nu har jag lite att göra så sov gott panncakes. Pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0