Det löste sig

Nu är jag äntligen klar med arbetet! Det enda som kanske saknas är försättsblad och referenslista, men oj vad jobbigt det är då. Haha. Ska fixa det nu, sen skickar jag arbetet till mejlen och skriver ut det imorgon i skolan. Det blir ju helt fantastiskt.
Funderar på att krypa ner i sängen med en kopp te och läsa lite biologi och sen fortsätta med Änglar och Demoner. Det känns som att jag har rätten att unna mig det idag, faktiskt. Jag har även blivit efterfrågad om jag har lust att hänga med några polare ut på lördag. Vi får se vad som händer med den saken, kan ju hända att jag måste vara hemma då Anders jobbar natt. Det löser sig alltid. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0