Bild och ordregn

Jag har inte mått speciellt bra nu i helgen. Med andra ord har inte mitt humör varit på topp heller. Det började redan falla i fredags men det var av en helt annan anledning. Jag ryckte upp mig och gjorde den kvällen till en utav de bättre som jag har haft med det gänget på ett bra tag. Igår (läs lördag) trodde jag att jag hade åkt på feber och migrän. Idag har jag mått illa hela dagen, haft ont i halsen och världens huvudvärk. Men för första gången på jag vet inte hur länge så har Ipren faktiskt hjälpt! Det är ett mirakel. Jag tror att jag sov 13 timmar inatt, tretton timmar till inatt kanske? Notera att min mobil är borta.

Men over all så har min helg varit fantastisk. En fredag med fina människor och en massa skratt fram till 4-tiden. En lördag med två av alla mina favoriter Adde och Nico samt Verdandispexet. En söndag av SATC. En lugn helg var precis vad jag behövde innan det är dags att kasta sig in i pluggandet. Imorgon ska jag måla och göra ett tal. Ett tal om relationer. Någon som känner sig manad att hjälpa till? Jag ska hålla talet på torsdag men det måste vara klart tills på onsdag. Usch. Nej nu kastar jag in ett bildregn från helgen. Blir inte mycket på andra människor än mig då alla verkar vara missnöjda över sina bilder. 


Seriös armbrytning mellan Sandra och C, självklart vann Sandra!


Det blev slagsmål om Saltet när F och P hade en match seriös armbrytning.


När bacardin närmade sig halva flaskan blev jag ledsen.


Sen hittade jag en stor misse, som egentligen inte ville vara med på kort. Och här tycker jag att vi avrundar fredagens bilder, ehehhee. 


Jag mötte upp fina vänner Nico och Adde, för lite drinkar innan Spexet. 


Självklart var dom alkoholfria! N var bakis och Adde dricker inte (undantag studenten). Jättegod drink i alla fall! 35 kr, det var inte så farligt...


Sen bjöds det på (nästan)nakna ettor. Credits för att dom vågar visa sig så framför lärare och rektor, för att inte tala om alla på skolan.


Det bjöds även på mycket annat. Skratt, gråt, chock och sång. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0