Bakis?

Jag vet inte riktigt hur det gick till men bakis är jag. Jag ligger i min nybäddade säng och myser, det förtjänar jag. Jag har en date i kväll, inte en ''nu ska vi dricka vin och tycka om varandra'-date, utan en 'nu ska jag hjälpa dig med matten över internet'-date. Haha. 

Jag pratade precis med finafinafina Anna i telefonen, usch vad jag saknar henne. Tråkigt att hon inte kommer till Gävle nu till helgen. Sorgens dag, haha nej då. Nu ska jag antingen hoppa in i duschen eller kolla på film, troligtvis det sista!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hon sa att hon hade pratat med dig och vi pratade om hur mkt vi saknar dig! Tänkte faktiskt ringa dig idag när jag skulle gå från Järvsta till tåget men bestämde mig för att inte göra det då jag var så himla pessig och neggig och inte hade varit så mkt till trevligt sällskap ;)



Nästa gång kanske?! Eller när Anna kommer upp nästa gång, en lååååångfika på stan!

2010-05-09 @ 18:03:34
URL: http://villaskrolycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0