Att brännas

Den soliga dagen har satt sitt spår på mig. Hela ryggen, rumpan och benen är totalt sönderbrända. Men det har i alla fall börjat lugna ner sig i ansiktet och det kan ju kännas trevligt? Undra just om det kommer märkas att jag har solat imorgon, wiiie. Men jag tror att jag håller på att bli sjuk eller något liknande. Jag är nära på att somna hela tiden och halsen är uppsvullen. Det är tur att jag har en snäll syster som cyklar till Willys för att köpa té åt mig! Jag fick bestämma helt själv vad jag vill ha också! I väntan på Linn sitter jag och dricker honungsvatten och hoppas att det ska göra att cicilerna i halsen inte känner sig så retade. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0