Vuxenpoäng?

Hej mina få men ack så älskvärda läsare. Vet ni vad jag gör? Jag ligger och kollar på himlen. Den är rätt så intensiv just nu. Fylld med mörka moln men på vissa ställen ser man den klarblåa himlen och solen som lyser i horisonten och ger vissa av molnen en intensiv guldig nyans. Det låter kanske inte så vackert men jag tycker att det är det. 

Annars då? Jag har spenderat hela dagen i min säng i hopp om att bli frisk. Men det känns inte riktigt som att det funkar. Sen har jag letat lägenhet eller studentrum, vad som helst. Jag har ställt upp mig på ett, men jag vet inte om jag kommer tacka ja till den. Jag och en till kompis överväger att bo gemensamt till att börja med. På så vis kan vi kanske minska ner kostnaderna lite... Det visar sig. Det är väldigt svårt att hitta ett bra ställe. Jag har hittat en lägenhet i innerstan och jag tror att det var ca 3 km från BMC, men med cykel är det ingenting. Det var 2,5 från mig till Vasaskolan (om man gick) så det är egentligen inte en sån stor skillnad. Vi får se. Jag är riktigt intresserad i alla fall, dock var det dyrt, om man är två blir det ca 3550 kr i månaden... Funderar på om jag ska skicka in en intresseanmälan. 

Usch, jag vill egentligen inte behöva göra det här. haha, det känns som att ingen kommer sakna mig här i Gävle ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0