STUDENTEN IDAG DÅ!

FÖR VI HAR BARA FESTEN KVAR, FESTEN KVAR, FESTEN KVAR!!!
I alla fall för tillfället! Sen är jag arbetslös och LYCKLIG och sen blir jag student och LYCKLIGARE!

Men nu ska jag ladda över alla bilder från kameran till datorn och ladda den så att jag kan ta en massa underbara studentbilder imorgon! Dagen kommer bli så himla lång men jag tror nog att det ska fungera, dessutom känns det bättre i mina fötter. Haha, nej vet ni vad! Nu är det sömn och sen fest. Kan ni inte hålla tummarna för att jag ska få ett stipendium? Det skulle kännas skönt att ha gjort något rätt under dessa tre år, om inte annat får jag leva med att Kempe tycket att jag skulle få det. Haha.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0