Midsommar, ohnoes.

Är det bara jag som älskar serier som inte har en massa framträdande kärlekstjafs i? Don't take me wrong, like that to. Men ibland är det skönt att kunna titta på en serie och bara ''aaaaaah'', fattar ni hur jag menar? Haha, jag känner hur jag börjar förlora min ordförmåga.

Är det bara jag som tycker att det är skrämmande att det är midsommar imorgon, egentligen redan idag med tanke på klockan? Nu blir varje dag en minut mörkare på morgonen och en minut mörkare på kvällen. Det är fan i mig tragiskt. Jag vill ha mer sommar, mer ljus, mer värme! Okej, det kan gärna få vara mörkt tre på natten, men förutom det. 

Jag vill ha fler dagar som denna, värme, dricka, park och vänner. Men nu ska jag fortsätta kolla på min serie och sen läsa och försöka sova. Jag lyckades somna efter det förra inlägget och vaknade av att Sandra ringde mig 40 min senare och berättade om en vindunk som hade exploderat i deras kylskåp. Väldigt tråkigt men fortfarande lite lustigt. Jag skrattade som bara den, det behövde jag verkligen! 

Pussis

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Tycker du att Will Smith och Barack Obama är lika? :)

2010-06-25 @ 14:17:36
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0