Klagomål med plusmeny

Nu tänker jag klaga, inte på känslor utan på min fysiska hälsa. Jag (och många andra) har varit sjuk sen studenten! Det börjar verkligen gå mig på nerverna. Jag kan inte svälja utan att det ger känslan utav migrän. Jag hostar, flämtar och kallsvettas. Ibland brinner jag till och med! Haha, inte bokstavligt talat så klart. Jag har aldrig under mina 19 år av ständig halssmärta upplevt den här sortens smärta! 

När jag var liten, eller mindre, så opererade jag bort mina halsmandlar av den vanligaste anledningen : Jag fick ständigt halsfluss och blablabla. Det leder då till att när jag är svullen, så sätter sig allt på körtlarna vid halsen. Inte ok. Anyway... 

Det värsta är att det inte har blivit bättre under dessa veckor utan snarare tvärt om. Självklart går det i vågor men det blir aldrig bättre än det var två dagar efter jag blev sjuk. Jag tänker ''okej, men jag stannar hemma idag så kan jag gå ut imorgon eller i över morgon. Så låter jag kroppen vila lite''. Min kropp fungerar tydligen inte så. Så fort jag har varit ut är jag som död igen. Jag skulle tro att det inte bara är dom äckliga bakterierna/ viruset som gör att jag mår såhär. All stress efter dels två år av hårt arbete och ett år utav ett rent helvete släpper och därmed andas kroppen och hej och hå jag blir sjukare än sjukast. Sen så är det ju tillfälliga stressmoment och panik fyllda stunder som bara förvärrar min situation. 

Vad vet jag? Jag är ingen expert, än. HEHEHEHEH. Tyvärr är jag pigg som en mullvad också. Ögonen vill blunda huvudet vill hålla igång. Ne, usch. 

Puss på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0