Kan gud existera?

I'M BACK! Halleluja. Anders hittade en laddare till min dator och det gjorde mig såååååååååååå enormt glad. Det betyder med andra ord att jag sparar 800 kr och för en arbetslös människa är det rätt så underbart! Förutom det har jag även fått en laddare till iPoden så nu kan jag ladda den direkt i väggen vilket känns väldigt bra. Jag och Sandra vann båda biljetter till Twilight eventet i Stockholm, mina skänker jag bort till en behövande. Och jag får veta imorgon om personen i fråga vill ha dem, om inte annat kanske någon av er vill ha? Jag kan ju alltid skriva imorgon och meddela er hur det blev, jaja. 

Det blir antagligen ett till inlägg ikväll, ni vet ju hur jag blir när jag har varit frånvarande ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0