Jävla skit

Seriöst, jag drabbas av något allvarligt snart! Jag har försökt göra ett inlägg om studenten och google Chrome crashar HELA JÄVLA TIDEN. Seriöst... jag fattar inte varför det bara är för mig det crashar. Skiten hatar mig. Haha. Åh vad less jag blir. Nu skiter jag i det här! Ska leta efter en bra film att kolla på innan jag somnar. Ska som sagt till arbetsförmedlingen imorgon. Ska träffa Sandra halvtio och innan det behöver jag duscha. Wounderful. Nej men det ska bli mysigt. Efter arbetsförmedlingen ska vi nämligen gå på stan, sen blir det fikamys i boulongen och efter det ska jag på biblioteket. 

Det är något med böcker. Dom hjälper mig alltid att komma över smärtsamma händelser. Och det är väl bara bra? Nåja, puss på er! Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0