Datorer, åt skogen.

Jävla dator. Jag kommer snart få ett utbrott på min dator. Den startar om sig själv lite nu och då, sladden blixtrar emellanåt och den laddas knappt. Det går inte bra nu! Men jag har precis säkerhetskopierat allt till en externhårddisk så det skulle inte göra så mycket om datorn gick och dog. 

NÅJA! Vad har ni för er då? Själv sitter jag i sovkläder och tofflor på fötterna och ser allmänt dum ut. Jag skulle egentligen ha varit ner på stan tidigare idag men min hals är inte riktigt på min sida. Det låter som att jag har svalt en katt och det är ju inte alltid så kul, haha. Men det blir nog stan imorgon med min sötnos. 

Nu ska jag leta efter en film att kolla på, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0