Urval förbereds/körs ...

det är exakt vad som står på studera.nu, jag känner mig helt panikslagen. Just nu avgörs min framtid! Okej, inte riktigt så dramatiskt, men tänk om jag inte kommer in? Tänk om jag måste flytta till Umeå? Var jag inte stressad innan så är jag det nu! Hoppas verkligen att allt går bra...

På tal om förberedelser så är det nog dags för mig att förbereda mig inför imorgon och där med sova. Snart i alla fall... Jag hoppas att det kommer bli riktigt roligt imorgon, även om det kommer vara jobbigt. Vet dock inte vad jag ska ha på mig. Funderar på tights och shorts, eller kjol. Hm, svart blir det i alla fall ;)

Men sovgott, sen när ni ska bege er!

Kommentarer
Postat av: Tatl

Du är knappast ensam om att stressa över resultatet... Om studera bara kunde bli klara lite snabbare! ^^



/Random bypasser

2010-08-03 @ 11:05:28
URL: http://tatl.blogg.se/
Postat av: Googlade mig hit

Jag väntar också på svar just nu. Trodde att det skulle vara klart kl 00:00 i natt men jag hade fel.

Har för mig att det ska komma på eftermiddagen idag.

2011-08-08 @ 10:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0