Twitter på bloggen

Nu har jag gjort om bloggen lite. Inte något radikalt men ändå en förändring. Jag är inte klar än, tror jag. Jag har inte riktigt orken till att sitta uppe och fixa med allt just nu. Som ni ser kan ni åtminstone följa mig på twitter utifall det skulle vara så att självaste bloggandet skulle bli lidande. 

Men nu är klockan nästan fyra och det börjar kännas som att det är dags för mig att lägga huvudet mot kudden, så att säga. Morgondagens agenda har städning att bjuda på. Woopie. Sen blir det kanske en tur i spåret också (hur vida det kommer gå snabbt eller inte tänker jag inte dela med mig utav), men det har vi inte sett än. Nåja. Sovgott och Pussis då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0