Så fräsch och misserabel är jag nu när jag...

20100714557 (MMS)

Så fräsch och misserabel är jag nu när jag ska sova. Jag svettas som ett monster och jag kommer inte ut ur rummet för att Linn inte är förmögen att använda hjärnan som gud gav. Det är liksom helt okej att lägga allt hon har framför dörren så att man inte kan öppna den. Vet inte hur många gånger man ska behöva säga till henne... Jag får psykbryt snart! 

Och som att värmen nu inte räcker, det verkar som att Nikke ska knacka på min dörr imorgon och dra ut mig till hemlingby. Herregud, vad har jag gett mig in på? Det värsta är att det var min idé från början!

Nu ska jag försöka sova igen. Jävla svett, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0