picture frame

Det blev inte mycket till shopping på IKEA, men jag ser det som en vinst att jag lyckades få med mig mamma och Anders ut i hettan. Haha. Jag skaffade en svart ram till mitt skolfoto. Det är kanske inte mycket att hänga i granen, men lite trevligt kan det vara. Nu är bara frågan vart jag ska sätta upp det. 

Jag har även tagit steget och gått vidare. Jag hade en tavla med en bild på mig och Jim (å så snuttigull) som var täckt med säkert tjugo biobiljetter. Nu tog jag tag i det och la biljetterna i mitt fotoalbum och bytte ut bilden mot ett kort jag tog när vi var i Norge med klassen. Fint! 

Jag skulle vilja göra en riktig förändring i mitt rum. Lite nya tavlor, tapeter, garderober, sänggavlar, skrivbord, you name it! Tyvärr har jag inte riktigt den ekonomin, men så kan det vara! Well Well, nu ska jag hitta på något berikande att göra. Typ städa skrivbordet. Woooopie! Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0