mat?

Godmorgon! Eller ja, eftermiddag kanske jag borde säga. Jag sitter som vanligt i sängen och stirrar ut genom fönstret. Jag vill se när solen kommer fram så jag kan flyga ut genom altandörren och hoppa ner i solstolen! Men det är så himla molnigt att solen knappt syns. Det kanske kommer lite senare, eller vad tror ni?

Jag börjar i alla fall få spunk av att bara sitta inne. Men idag känns som en sån dag där jag skulle behöva det. Jag skulle i och för sig kunna bestämma en dejt med Sandra så vi kan ta oss en redig promenad. Men jag vet inte, jag har fortfarande ont i huvudet sen igår. Kanske är det bäst om jag tar det lite lugnt? I alla fall ett tag till. 

Nu ska jag gå och länsa kylen och se om det finns något lockande att äta. Funderar på att göra en hamburgare, eller steka lite korv. Och med tanke på att jag inte tycker om korv med bröd (förutsatt att jag inte har tio lager med ketchup och sås på) så blir det kanske en hamburgare. Men jag är mer sugen på sallad eller en panpizza. Gud så gott.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

hur är allt med dej?

kram

2010-07-05 @ 17:59:58
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0