Konsten att sova

Jag ska strax krypa till kos. Morgon dagen bjuder på fest och glädje så det gäller att vila upp sig ordentligt. Hoppas bara att jag lyckas få lite sömn i natt och inte svettas sönder. Det var verkligen ett rent helvete natten till idag, det slutade med att jag låg på golvet och hoppades på att det skulle kyla ner mig. Det funkade lite, haha. Det är något med mig och sova överallt men inte i min säng. 

Kom precis på att jag har på börjat att läsa en bok, borde försöka avsluta den innan det är dags att lämna tillbaka alla böcker! Får ta och läsa en halvtimme eller så innan jag somnar. Sen direkt när jag vaknar blir det till att städa rummet, jag gör fan inget annat än att plockar in kläder i garderoben, hua mig. 

Nåja, nu ska jag slå av datorn och varva ner lite. Hoppas ni alla lyckas somna i hettan som råder just nu. 
Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0