Jag var gravid

Jag hade en dröm inatt, eller snarare 200 drömmar. Dom var helt sjuka och en del av drömmen hade bakgrundsmusik. Haha, det tänker jag inte ens gå in på för så sjukt är det! Jag kan ju bara säga att man lätt blir påverkad av vissa saker.

en utav drömmarna handlade i alla fall om att jag blev gravid med J och det var mitt i vintern. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen och jag bara gick fram och tillbaka på en snöbeklädd parkering. J kollade på mig och säger ''Mina grannar som bor på gården nedanför var jättearga på mig för att jag var tillsammans med dig för att du var så ful. Dom är inte lika arga nu efter jag blev tillsammans med henne'', jag bara kollade på honom fattade ingenting. Jag sa typ ''vilken tur att dom inte är arga längre...'', sen blev jag ledsen och gick bort till en snögrotta på sidan av en väg och satte mig där. Då kom en kompis till J fram och satta sig i grottan och började krama mig.


haha, vart gick det fel någonstans? Jag älskar att drömma konstiga drömmar, dom underhåller mig så himla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0