Getaway rockfestival, day one

Hoho i stugan! Hur står det till med alla mina vänner? Själv känner jag mig lite sliten i fötterna och gör mig redo för att sträcka ut dem i liggställning. Det är inte varje dag man står upp i tio timmar, men det var det helt klart värt. Getaway var fullproppat med trevlig personal som bara gjorde det hela mycket roligare. 

Det jag var mest fascinerad över var hur jordnära de flesta artister var, dom var riktigt trevliga och bjöd på lite skratt nu och då! Hoppas att morgondagens artister är lika trevliga och charmiga som dagens var! Sen så hoppas jag även att jag får stå med Sandra! Det skulle vara skönt! 

Men nu ska jag som sagt lägga mig och kolla på tv eller film eller liknande och ladda upp inför imorgon. Jag känner hur mina fötter är mer eller mindre döda efter dessa tio timmar och imorgon väntar tio till. Det jag inte förstår är varför folk som står i öltälten får betalt? Jag vill fan i mig också ha pengar, haha. Jag ska försöka slänga in ett och ett annat inlägg imorgon också. Det verkar i alla fall som att jag kommer stanna fram till sista bandet spelar imorgon, vilket betyder paaaaaaaaaain i fötterna och för att inte tala om mitt stackars huvud, haha. Men det är värt det! Alla är så underbara! 

Sovgott snyggingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0