gamla minnen

Kom hem från stan för ca en timme sen. Jag gick som sagt ner med Linn för att träffa Adam som är Linns bror. Det var kanske 6-7 år sedan vi träffades sist så det var riktigt kul att ses igen. Men jag blir lite obekväm för jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig efter en sån lång tid! Men det gick bra och det var riktigt trevligt. Inte varje dag man träffar någon efter en sån lång tid! 

Förhoppningsvis dröjer det inte lika länge tills nästa gång vi ses! Där har vi en kille som jag har haft riktigt roligt med när vi var yngre. Många skratt och lite tårar, haha. Han, jag och en till tjej brukade jämt gunga i den stora lekparken och prata och sjunga, haha. Shit, det var länge sen...

Kommentarer
Postat av: A

Vet du om My att jag har jobbat ihop med Adams mamma för flera år sedan. På den tiden när Adam o J föddes.

2010-07-24 @ 11:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0