DingDingDing

För första gången på vad som känns som en livstid sitter jag i ett städat rum. Igår förrgår skällde och ifrågasatte jag mammas uppfostran när det kom till mig:

Mamma: Vadå? Jag tycker jag har gjort ett rätt så bra jobb?
Jag: NEJ!!! DU SER JU HUR MITT RUM SER UT!
Mamma: Ja, jo, men det har kommit på senare dar

Haha, efter det så åkte jag iväg ett tag. Och igår fick jag ett mms från mamma där hon hade städat mitt rum. Snällt ♥ Något som däremot är lite pinsamt är att igår försvann mina julgardiner från fönstret, haha. Så kan det vara, man kan ju inte förvänta sig att jag ska bry mig speciellt mycket om gardiner. It's not the boat i float.

Kommentarer
Postat av: A

Vilken otroligt snäll mamma du har. Sen tycker jag nog att din mamma har gjort ett jättebra jobb med din uppfostran. Hon har ju en väldigt duktig tjej att vara stolt över. Ditt städande har ju bara med din lust att göra;)

2010-07-19 @ 12:59:44
Postat av: Anonym

med en så duktig dotter som du är så har nog din mamma lyckats med att fostra dej det kan du vara stolt över som du vet så lyckas inte alla fostra sina tonåringar det finns ju dom som är lika gammla som du som inte har fått lära sig att vara ärliga kram gb

2010-07-19 @ 18:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0