upp och ner

Nu är det dags att krypa ner i sängen med en bra bok och försöka slappna av lite. Den här dagen har varit mentalt tuff; först klarade jag inte duggan och knäcktes totalt. Var helt och hållet påväg att ge upp. Vad är det för vits att plugga till dugga två om man ändå inte får skriva tentan, och får jag inte skriva den nu så kommer jag aldrig lyckas. Sen fick jag ett mejl som gjorde mig lite gladare. Jag kanske har klarat den, jag kanske blir godkänd. Och det betyder då att jag måste plugga som fan tills på måndag. Och nu är jag inställd på att klara den också. Men sen satte jag mig ner och insåg hur mycket det är som jag måste lära mig på två dagar.

Så nu måste min hjärna få vila lite så att jag verkligen kan ta itu med det imorgon. Jag måste läsa igenom allt plus att jag har skrivit ut massa duggor som jag kan göra för att testa mig själv. Men som sagt. En bra bok är det som gäller nu. 

Det är lite tråkigt att jag aldrig följde med klassen ut idag. Det hade varit grymt roligt, men jag var så nedstämd. Och sen orkade jag bara inte.

Kommentarer
Postat av: a

Nu fasen pluggar du som tusan i helgen. Se det som att det var meningen att du inte skulle ut igår för att du ska orka plugga hela helgen. DU FIXAR DET!!!!!! Du måste bara tro lite mer på dig själv.

2010-12-18 @ 12:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0