Titta vad mysigt det är hemma hos mig. Det...

img_0167 (MMS)

Titta vad mysigt det är hemma hos mig. Det ser onekligen ut som att även stockholmarna får uppleva en riktig vinter med 15 minus grader ute. Dock var det inte så kallt idag, men förra veckan!  Just nu ligger jag på Cornelias soffa och försöker sova, det går inte så bra... Jag kan inte sluta tänka på den här kursen vi har och jag tror att det är den som totalt har vänt på min dygnsrytm. Men efter en mysig dag med älskade Donia så känns det lite bättre, jag börjar greppa vissa saker nu (men långt ifrån tillräckligt). Jag vill verkligen inte ge upp men det här tär verkligen på mig! Jag vet inte riktigt hur jag ska klara det här.  Morgondagen bjuder i alla fall på ett avbrott i kemiträsket och låter oss åka på studiebesök så att vi får se vad som väntar bortom det här.  Men jag antar att det är dags för mig att försöka sova nu. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0