Nyårslöfte

Jag har aldrig riktigt förstått mig på nyårslöften, de flesta hålls i någon vecka sen raserar allting? Men det är alltid lika kul att sitta och fundera på allt man vill ändra på till det kommande året, vad som kan bli bättre från det gångna. Jag är rätt så nöjd med mitt år faktiskt, jag har uppnått det jag vill:
  • Jag har flyttat från Gävle, lever mitt egna liv här hemma i stockholm.
  • jag har brutit kontakten med folk som inte var bra för mig, som på något sätt fick mig att trycka ner mig själv.
  • Jag har gjort misstag men lärt mig av dem!
  • Jag har börjat plugga på en utbildning jag älskar (minus den här kursen)
  • jag har skaffat underbara vänner som förstår mig.
  • Jag har börjat träna, bättre än förut
För att inte tala om hur underbart fantastiskt enormt roligt jag har haft det. Det här har verkligen varit ett år som jag har mått bra, inte första halvan av året men sen jag flyttade. Haha, för det var ju så länge sen. Det positiva uppväger det negativa, right? ;) 

Okej, nu babblar jag bara en massa strunt. Det jag ville få fram är att jag inte vet vad mitt nyårslöfte ska vara. Haha, jag vet vad Cornelia tycker att jag ska ha för löfte, men det tar vi inte här. Om ni kommer på något vettigt, som jag kan hålla, så kan ni ju hojta till? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0