Luciabalen

Nu ska jag visa er bilder från en fantastisk kväll även om den för många andra hade många bakslag. Krångel med bordsplaceringar, fagra möer (en mö flera möer?) som mådde dåligt, ömma fötter, sura miner, goda drinkar, vals, fantastisk musik och DJ, dans runt gran, avsparkade skor, trasiga ringar, stulna kort, känslofyllda stunder, tårfyllda ögon, skratt, avrivna lösögonfransar och sist men inte minst två damer springandes i balklänningar och kängor längs med Odenplan. Om det inte är stunder som dessa man lever för, så kan du berätta för mig vad det är? 
















Detta kan vara den mysigaste låten vi sjöng på hela kvällen; ''Great medicin''


Kommentarer
Postat av: Anastacia

Sköna dig! Jag snodde min o Lauras bild till facebook förresten ) Hoppas det e okej <3

2010-12-15 @ 00:28:22
URL: http://anolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0