I said wiiiiiiiiiiiiie

Det är alltid lika kul att få en räkning på tretusen när man har 100 kr på kortet. Det gör livet lite mer spännande, lite mer fartfyllt. Kommer jag klara det, kan jag lyckas få ihop det? Och självklart kan jag det. Pengar den 23:e. Det låter som vacker och ljuv musik i mina öron. 

Idag hade jag även redovisning på vårat projekt arbete. Det gick ovanligt bra och jag var inte ett dugg nervös. Vilket är rätt så chockerande med tanke på att jag ALDRIG vågar prata inför folk. Men jag börjar nästan tro att min skräck grundas i att jag alltid har haft någon form av känsla inför någon i publiken. Jag brukar alltid bli lite extra feg då. Men är det så konstigt? Jag vill ju inte se dum ut inför den jag tycker om? Haha. Och nu så går det av bara farten. Sen hade jag en väldigt bra svenska/engelska lärare i gymnasiet som lärde mig några knep. WIIIIIIIIIII!!! Jag blir så lycklig. Det är väl ungefär det enda som går bra för mig just nu. 

Imorgon har jag en dugga som jag måste klara för att få skriva tentan. Det var just den duggan jag var ett poäng ifrån. Sen blir det träning, labbskrivande och eventuell utgång med klassen för att fira en klasskompis. Efter det är det bara till att sitta och råplugga inför duggan på måndag. Där gäller samma sak ''klara den eller skriv inte tentan''. Så ni får hålla alla tummar och tår så gott det går. Men det löser sig nog. 

Nu hade jag tänkt slappna av med ett avsnitt av Vänner. Jag tycker att jag förtjänar det. Jag kan inte riktigt tänkte längre. Efter redovisningarna (13 grupper) så gick jag och Anna till gymmet och det var så otroligt segt. Jag orkade ingenting och ville bara ge upp. Det kändes verkligen som att jag gick in i en vägg och benen vägrade att byta riktning men jag gjorde alla övningar och efter det så pluggade jag. Det kändes ändå rätt så bra... Som att jag övervann en ond jäkel som bara sitter och skrattar åt mig hela tiden. 

WELL. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0